Need For Speed: Shift

11. dubna 2009 v 11:50 | Jupi(Admin)
Need For Speed: Shift
Když se řekne Need for Speed, většina hráčů hru předem odsoudí jako nastavovanou kaši arkádového závodění. I když k této skupině nepatřím, zejména díky zkušenostem s posledním dílem, přijde mi jejich chování i pochopitelné. Rok co rok vycházel nový díl Need for Speed na den díkuvzdání, tvůrci těžko stíhali za pouhých dvanáct měsíců vytvořit úplně novou hru. Paradoxně po prvním díle, kde se jim to nějak začalo vést, dochází k rozdělení série na tři nové značky.

To bude jízda

A teď si pořádně sedněte, něčeho se držte, protože základní prohlášení o
Need for Speed: Shift představuje hru jako realistický závodní simulátor s rozsáhlým modelem poškození. Klid, nádech, výdech, řekněte si to ještě jednou - NFS má být realistické závodění. Už je to lepší? Pomalu si zvykejte, že časy se mění, zapomeňte na pouliční závody s policií za zády, gumovými mantinely a nezničitelnými plechovými kráskami pod vaším velením.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama